ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

پوستر پویانمایی «شمشیر و اندوه» رونمایی شد

منتشر شده در

پوستر پویانمایی شمشیر و اندوه، به کارگردانی عماد رحمانی و مهرداد محرابی منتشر شد.

به گزارش هفت خبر به نقل از روابط عمومی پروژه، انیمیشن «شمشیر و اندوه» که قرار است روز سه‌شنبه در سینمای رسانه، منتقدان و هنرمندان در برج میلاد به نمایش در آید از پوستر خود رونمایی کرد.

طراحی این پوستر را مصطفی اکبری، برعهده داشته است. مصطفی اکبری که از شناخته شده‌ترین هنرمندان دیجیتال حوزه بازی‌های ویدیویی در ایران است.

اکبری که با آثاری مانند سفیر عشق، سرزمین نجیب‌زادگان و قتل در کوچه‌های طهران شناخته می‌شود، برای خلق این اثر به سه شاخصه برجسته انیمیشن «شمشیر و اندوه» یعنی تاریخ، حماسه و ایران توجه داشته است.

در خلاصه داستان این پویا‌نمایی آمده است:«برای تحقق رویایی که داری مبارزه کن…»

در شمشیر و اندوه، صداپیشگان مطرحی چون زهره شکوفنده، مهبد قناعت پیشه، تورج نصر، غلامرضا صادقی، سعید مقدم منش، میثم نیکنام، امیر غفارمنش، حسام صادقی نیکو، محسن سرشار، محسن زرآبادی، اعظم حبیبی، کوروش زارع‌پناه، مهرداد معمارزاده، شهره روحی، مریم خلقتی، نگین خواجه‌نصیر، شیدا زینی، عالمتاج خیری‌نیا، ابراهیم ربیعی، جوانه برهانی، میلاد مبینی
مسیحا شهیدی‌اصل حضور دارند.

پیش‌فروش بلیت سینما این پویا‌نمایی که برای اولین بار در تاریخ انیمیشن ایران با استفاده از اسکن انسانی (MetaHuman) تولید شده است، در سامانه‌های فروش بلیت هم‌چنان ادامه دارد و در بین آثار پویانمایی در فروش پیشتازی را تجربه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید