ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

۱۰۶ اثر متقاضی حضور در بخش سودای سیمرغ فجر چهل و دوم

منتشر شده در

۱۰۶ اثر متقاضی حضور در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شدند.

به گزارش هفت خبر به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به گفته سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، طی یک ماه فرصت ثبت نام آثار سینمایی در سامانه جشنواره که تا پایان آبان ماه ادامه داشت، تهیه‌کنندگان ۱۰۶ اثر درخواست خود را برای حضور در بخش سودای سیمرغ (مسابقه سینمای ایران) جشنواره چهل و دوم فیلم فجر ثبت کرده‌اند.

مدیر دبیرخانه چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اشاره به حضور ویژه فیلمسازان اول در این دوره جشنواره گفت: ۵۱ اثر ثبت نامی به فیلمسازان اول تعلق دارد که در کنار فیلمسازان صاحب نام متقاضی شرکت در جشنواره هستند.

سیمونیان از تطابق آثار ثبت‌نامی با آیین‌نامه توسط دبیرخانه جشنواره خبر داد و اظهار کرد: فیلم‌های حائز شرایط حضور پس از ارسال نسخه توسط هیئت انتخاب بازبینی خواهد شد.

وی ادامه داد: هیئت انتخاب مسابقه بخش ملی، بازبینی فیلم‌های متقاضی حضور را از ۱۵ آذرماه آغاز خواهد کرد و تا ۱۵ دی ماه اسامی فیلم‌های منتخب را برای حضور در بخش مسابقه سینمای ایران چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام خواهند کرد.

سیمونیان از صاحبان آثار متقاضی درخواست کرد که طبق زمان‌بندی اعلام‌شده نسخه بازبینی را حداکثر تا ۱۵ آذر ماه به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

گزارش بخش بین‌الملل جشنواره نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید